ZWROTY | WYMIANY | REKLAMACJE

Jeśli z jakiegoś powodu chcesz zwrócić oferowane przez nas produkty, nie ma najmniejszego problemu.

Pamiętaj tylko o kilku zasadach:

  1. Na poinformowanie o chęci zwrotu masz 14 dni od daty odebrania towaru.
  2. Najlepiej do paczki dołącz wydrukowany formularz zwrotu. Możesz go także wysłać mailowo.
  3. Wyślij do nas paczkę na adres:

OKEJ s.c. – zwrot
ul. Wilcza 27
50-429, Wrocław
tel. 691 77 68 36

Pamiętaj, że zwroty dokonywane są na koszt klienta.

  1. Po jej otrzymaniu, dokonamy zwrotu środków na konto bankowe wskazane w formularzu.

WARUNKI GWARANCYJNE

  1. Postanowienia ogólne:
    a) Reklamacje będą przyjmowane tylko z dowodem zakupu i w terminie obejmującym gwarancję tj. 12 miesięcy – zakup na fakturę VAT / 24 miesiące zakup na paragon;
    b) skoki napięcia w instalacji elektrycznej, w której produkty są eksploatowane, nie mogą wynosić więcej niż 230 V +/- 10%
  2. Nabywca traci prawa gwarancyjne w przypadku:
    a) dostarczenia do reklamacji towaru niekompletnego;
    b) zerwania bądź braku etykiety znajdującej się na kablu zasilającym;
    c) stwierdzenia przez serwis dokonywania nieautoryzowanych napraw, zmian systemowych lub konstrukcyjnych produktu np. ingerencji w układ elektryczny;
    d) posiadania przez towar uszkodzeń mechanicznych lub takich, które spowodowane zostały użytkowaniem niezgodnie z instrukcją obsługi, znajdującą się na opakowaniu;
    e) uszkodzeń powstałych z przyczyn zewnętrznych, np.: skutków zjawisk atmosferycznych, zanieczyszczeń, zalań, przepięć, itp.

Przesyłki reklamacyjne prosimy kierować na adres:

OKEJ s.c. – dział reklamacji
ul. Wilcza 27
50-429, Wrocław
tel. 691 77 68 36

Jeśli produkt będzie spełniał warunki gwarancyjne, nasz serwis podejmie próbę naprawy.
Jeśli okaże się ona niemożliwa, towar zostanie wymieniony na nowy lub dokonamy zwrotu pieniędzy.